mapa strony   |   kontakt   |

ZAKRES OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKÓW I KONTAKTU

Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego


ZAKRES OBOWIĄZKÓW
pracowników pierwszego kontaktu



Pracownik pierwszego kontaktu opiekuje się jednym lub kilkoma mieszkańcami dobranymi na zasadzie dobrowolności.

Do podstawowych obowiązków pracownika pierwszego kontaktu należy:


1.Opracowanie indywidualnego planu opieki dla każdego stosownie do potrzeb i oczekiwań uwzględniając dane dotyczące:

1) stanu zdrowia,

2) przyzwyczajeń, upodobań,

3) kontaktów z rodziną ( korespondencja, odwiedziny).

2. Dbanie o właściwą realizację indywidualnego planu opieki oraz dbanie o jego korektę.

3. Wspieranie mieszkańca w trudnych sytuacjach.

4. Zapobieganie sytuacjom stresowym i konfliktowym

5. Reprezentowanie i załatwianie wszystkich spraw mieszkańca, z którymi nie może sobie poradzić.

6. Dokonywanie wpisów z obserwacji i spostrzeżeń dotyczących mieszkańca.

7. Poprzez właściwą postawę i zainteresowanie mieszkańcem i jego problemami zmierzanie do wytworzenia właściwych stosunków interpersonalnych i więzi między mieszkańcami i personelem, nie nadużywając bez zgody mieszkańca jego indywidualności i prywatności.


Indywidualne plany opieki stanowią dokument poufny i powinny być chronione przed dostępem do nich osób postronnych.
Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Podpisał: Elżbieta Kapłon
Dokument z dnia: 18.03.2014
Dokument oglądany razy: 1 016
Opublikował: Ela Szot
Publikacja dnia: 23.04.2014
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl