mapa strony   |   kontakt   |

ZAKRES OBOWIAZKOW

Wersja archiwalna zmieniona dnia 18.03.2014
Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego ZAKRES OBOWIĄZKÓW pracowników pierwszego kontaktu Pracownik pierwszego kontaktu opiekuje się jednym lub kilkoma mieszkańcami dobranymi na zasadzie dobrowolności. Do podstawowych obowiązków pracownika pierwszego kontaktu należy: 1. Opracowanie indywidualnego planu opieki dla każdego stosownie do potrzeb i oczekiwań uwzględniając dane dotyczące: 1) stanu zdrowia, 2) przyzwyczajeń, upodobań, 3) kontaktów z rodziną ( korespondencja, odwiedziny) 2. Dbanie o właściwą realizację indywidualnego planu opieki oraz dbanie o jego korektę. 3. Wspieranie mieszkańca w trudnych sytuacjach. 4. Zapobieganie sytuacjom stresowym i konfliktowym 5. Reprezentowanie i załatwianie wszystkich spraw mieszkańca, z którymi nie może sobie poradzić. 6. Dokonywanie wpisów z obserwacji i spostrzeżeń dotyczących mieszkańca. 7. Poprzez właściwą postawę i zainteresowanie mieszkańcem i jego problemami zmierzanie do wytworzenia właściwych stosunków interpersonalnych i więzi między mieszkańcami i personelem, nie nadużywając bez zgody mieszkańca jego indywidualności i prywatności Indywidualne plany opieki stanowią dokument poufny i powinny być chronione przed dostępem do nich osób postronnych.
Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Podpisał: Elżbieta Kapłon
Dokument z dnia: 18.03.2014
Dokument oglądany razy: 3
Opublikował: Ela Szot
Publikacja dnia: 18.03.2014
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


bip.gov.pl