mapa strony   |   kontakt   |

ZAKRES OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKÓW I KONTAKTU

Wersja archiwalna zmieniona dnia 19.03.2014
Załącznik Nr 3 do Regulaminu Organizacyjnego


ZAKRES OBOWIĄZKÓW
pracowników pierwszego kontaktu



Pracownik pierwszego kontaktu opiekuje się jednym lub kilkoma mieszkańcami dobranymi na zasadzie dobrowolności.

Do podstawowych obowiązków pracownika pierwszego kontaktu należy:
  • 1. Opracowanie indywidualnego planu opieki dla każdego stosownie do potrzeb i oczekiwań uwzględniając dane dotyczące:
    1) stanu zdrowia,
    2) przyzwyczajeń, upodobań,
    3) kontaktów z rodziną ( korespondencja, odwiedziny)

    2. Dbanie o właściwą realizację indywidualnego planu opieki oraz dbanie o jego korektę.
    3. Wspieranie mieszkańca w trudnych sytuacjach.
    4. Zapobieganie sytuacjom stresowym i konfliktowym
    5. Reprezentowanie i załatwianie wszystkich spraw mieszkańca, z którymi nie może sobie poradzić.
    6. Dokonywanie wpisów z obserwacji i spostrzeżeń dotyczących mieszkańca.
    7. Poprzez właściwą postawę i zainteresowanie mieszkańcem i jego problemami zmierzanie do wytworzenia właściwych stosunków interpersonalnych i więzi między mieszkańcami i personelem, nie nadużywając bez zgody mieszkańca jego indywidualności i prywatności.


    Indywidualne plany opieki stanowią dokument poufny i powinny być chronione przed dostępem do nich osób postronnych.
  • Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
    Podpisał: Elżbieta Kapłon
    Dokument z dnia: 18.03.2014
    Dokument oglądany razy: 5
    Opublikował: Ela Szot
    Publikacja dnia: 19.03.2014
     
    Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 


    bip.gov.pl